Onze klanten kunnen jou het beste vertellen hoe een upgrade in zijn werk gaat en hoe wij de optimalisatie van jouw IT-landschap aanpakken. Laat je inspireren door hun ervaring en succes.
Met veel van onze klanten hebben we een hele goede band opgebouwd. Niet alleen wij zijn erg trots op wat onze klanten bereiken, gelukkig zijn ze er zelf ook erg trots op. Zij inspireren je dan ook graag met hun ervaringen en succes. Hieronder vind je de klantverhalen van bedrijven die nu met Business Central werken.
Klanten van SucceedIT aan het woord
Zonder maatwerk probleemloos over naar Business Central
Zonder maatwerk probleemloos over naar Business Central
Plein.nl, dat alles biedt wat je nodig hebt voor de dagelijkse verzorging van jezelf, je gezin, je huis en je huisdier werkt door de overstap naar Business Central in de cloud en maakt gebruik van de nieuwste functionaliteiten.
Door over te gaan naar het toekomstbestendige Business Central beschikt de Leprastichting nu over een stabiel, betrouwbaar en toegankelijk ERP waarbij zij 24/7 en overal bereikbaar is.
Dankzij de gedrevenheid bij Miron en SucceedIT, een nauwe samenwerking, ‘stick to the plan’ en bereid zijn om anders te werken dan voorheen was de overstap een succes!
MSA B.V., gespecialiseerd in direct marketing, mailing, webshop fulfilment en farma fulfilment ging van een verouderd IT-landschap met diverse applicaties over naar één geïntegreerd systeem, Business Central.
Tijd en geld besparen dankzij upgrade van NAV naar Business Central
Tijd en geld besparen dankzij upgrade van NAV naar Business Central
De grootste e-commerce speler voor gepersonaliseerd life-event-drukwerk in Nederland en België miste een koppeling met hun ERP en hun backoffice, de inkoop, voorraad.
SucceedIT heeft samen met HADEC een roadmap opgesteld waarin alle verbeterpunten zijn benoemd, een project fasering is aangebracht en de aanpak is bepaald.
SucceedIT en Leenders bleken al snel goed bij elkaar te passen. We delen het innovatieve karakter, het altijd zoeken naar optimalisatie van het proces en het vasthouden aan principes.
Overstap naar Business Central met logistieke oplossingen
Overstap naar Business Central met logistieke oplossingen
De zakelijke afzetmarkt biedt nieuwe groeimogelijkheden en bij groei worden de logistieke processen steeds belangrijker. Het bestaande bedrijfssysteem kon deze processen onvoldoende ondersteunen. Tijd voor verandering dus!
Upgrade van NAV naar Business Central met webshop integratie
Upgrade van NAV naar Business Central met webshop integratie
De webshopverkopen groeide de afgelopen 10 jaar flink. Dit verkoopkanaal werd steeds belangrijker en daarmee nam de vraag naar een goede integratie tussen de webshop en het ERP toe.
Van complex maatwerk naar gestroomlijnde processen in de cloud
Van complex maatwerk naar gestroomlijnde processen in de cloud
Een innovatieve organisatie die tegen de grenzen van haar huidige ERP-oplossing aanliep en graag naar een volgende fase in haar digitale transformatie wilde gaan om klaar te zijn voor de toekomst.
De voorgaande grote upgrade, bleek een gigantische onderneming en heeft veel tijd gekost. De komst van Microsoft Dynamics 365 Business Central bood nieuwe kansen en zo is de zoektocht naar de juiste partner gestart.
Van Dynamics NAV naar het toekomst bestendige Business Central
Van Dynamics NAV naar het toekomst bestendige Business Central
Natec maakt jaar na jaar een stevige groei door. Om de groei en de ambities waar e kunnen maken was een overgang naar Microsoft Dynamics 365 Business Central noodzakelijk.
Overgang naar Business Central met slimme integratie voor de webshop
Overgang naar Business Central met slimme integratie voor de webshop
NuBuiten koos als een van de eersten voor Business Central en blijft door de nauwe samenwerking met SucceedIT voorop lopen door nieuwe slimme Business Central oplossingen.
Naar een goed cloud-based ERP met slimme integratiemogelijkheden
Naar een goed cloud-based ERP met slimme integratiemogelijkheden
Door de groei die Keizers doormaakte, ontstond de behoefte aan een modern ERP, geïntegreerd met de webshop met als grote wens meet grip te krijgen op de voorraadbeheer en orderafhandeling
Efficiënter werken, gebruikmaken van de nieuwste online technologie en afscheid nemen van eigen servers en technisch beheer waren de argumenten om te upgraden naar Business Central.
De Coming Group zag dat E-commerce steeds belangrijker werd en merkte dat hun huidige ERP versie onvoldoende integratiemogelijkheden bood om de E-commerce activiteiten optimaal te ondersteunen.
Harmony gebruikte Navision 2004 en was zeer gecharmeerd van het volledige cloud-based Business Central. In slechts 6 dagen tijd werd de upgrade uitgevoerd en werd de 4.0-versie omgezet naar het nieuwe cloud-based Business Central van Microsoft.
De klanten die wij mogen helpen komen uit diverse branches. Van retail, groothandel, automotive, zakelijke dienstverlening tot zelfs productie. En niet alleen in de branche verschillen onze klanten van elkaar, ook in omvang en cultuur. En dat is precies wat ons werk zo leuk maakt! Hieronder een kleine greep uit de klanten die wij de afgelopen jaren hebben kunnen helpen.
Zo eenvoudig is het om Business Central in te richten
Beoordeel je huidige werkprocessen en bepaal waar je verbetering wil zien. Dan gaan je mensen makkelijker en leuker werken en je loopt voorop met jouw bedrijf.