Ga naar de inhoud

Support voor
Business Central

Support van je partner lijkt vanzelfsprekend, maar hoe support wordt uitgevoerd kan per partner verschillen. Wij leggen je daarom kort uit wat je van onze support kan verwachten.

 

Support boven Sales

Wij doen het soms een beetje anders dan de rest. Dat is een bewust keuze. Bij ons gaat support en vooral goede support, boven sales. Super support is waar wij naar streven. Vanuit klant perspectief en commercieel perspectief eigenlijk wel logisch.

“Een tevreden klant blijft je trouw en zal positief over je praten. Een ontevreden klant vertrekt en zal zeker   geen positieve verhalen vertellen”

Dus is het zoveel logischer omals bedrijf  je aandacht te richten op behouden van bestaande klanten en goed voor hen zorgen. En dat doen wij met goede support en proactief accountmanagement.

Hoe SucceedIT Support eruit ziet

Om de beste support te kunnen bieden, hebben wij een aantal punten die de basis vormen van ons ‘super support’.

1. Prioriteit geven aan support

Dit jaar is onze support afdeling de snelst groeiende afdeling. Bij SucceedIT hebben we het aantal collega’s op deze afdeling dit jaar verdubbeld! Dit bekend dat er voldoende collega’s op onze afdeling zijn om vragen te beantwoorden, onze klanten netjes en vlot te woord te staan, snel en tijdig meldingen op te lossen, en samen met de klant de juiste oplossing zoeken voor vragen, foutmeldingen en andere problemen die ontstaan te kunnen verhelpen.

Maak kennis met ons team >

2. Onbeperkt support voor een vast prijs

SucceedIT biedt onbeperkt support aan via een support overeenkomst, ook wel bekend als een Service Level Agreement (SLA). Deze overeenkomst zorgt ervoor dat je nooit onverwachte support kosten ontvangt en biedt daarnaast nog veel extra’s in dienstverlening. Veel van onze klanten maken hier al gebruik van.

De supportovereenkomst is inclusief:

  • Support vragen in geval van storingen, niet werkende functionaliteit en algemene gebruikersvragen over de geleverde modules, apps en functionaliteit.
  • Upgrades naar de nieuwste versie van Microsoft Dynamics 365 Business Central (twee keer per jaar, conform het release plan van Microsoft).
  • Toegang tot ons kennisportaal met kennisartikelen, FAQ’s, en instructies.

3. Persoonlijk

Ja, ook wij maken gebruik van een support ticketsysteem en ja, ook wij verlangen dat je een ticket inschiet als je  ons nodig hebt. Hoewel dat soms als afstandelijk en onpersoonlijk overkomt is dat hard nodig voor een snelle, maar vooral goede opvolging en afhandeling op jouw supportvragen. Natuurlijk zijn wij ook telefonisch bereikbaar, nemen de telefoon op zonder keuzemenu en staan je graag te woord.

4. Reactie en oplostijden

Wij begrijpen dat het belangrijk is dat je snel een reactie krijgt. Daarom laten wij je weten wanneer we je vraag hebben ontvangen en hiermee aan de slag gaan. Onze collega’s van support zorgen voor een strakke opvolging en zorgen dat je vraag duidelijk is. Zij zetten deze door naar de juiste specialist, zodat je supportvraag snel opgepakt kan worden. Als klant heb je ook toegang tot het ticketsysteem en kan je de huidige status en opvolging inzien.

Support voor je primaire bedrijfsprocessen,
dat klinkt toch heel logisch

Microsoft werkt met partners

Microsoft Dynamics 365 Business Central is niet rechtstreeks verkrijgbaar bij Microsoft. Microsoft Dynamics 365 Business Central wordt verkocht via partners zoals SucceedIT. Ook voor advies, support, ondersteuning, en hulp bij technische problemen kan je contact met ons opnemen.

Partner onafhankelijkheid

Met de introductie van Business Central door Microsoft is het nu heel eenvoudig om van Business Central partner te wisselen als je niet tevreden bent over je huidige partner. Maatwerk zit niet meer in de kern van je ERP-systeem, waardoor je dus niet aan je Microsoft partner gebonden moet blijven. Overstappen is simpel te regelen, dat geeft je als ondernemer nog meer keuzevrijheid!

Zo eenvoudig is het
om Business Central
in te richten

Beoordeel je huidige werkprocessen en bepaal waar je verbetering wilt zien.
Dan gaan niet alleen je medewerkers makkelijker en leuker werken,
je loopt voorop met jouw bedrijf en winstgever

  1. Contact

    Neem contact op door te bellen met onze experts.


  2. kennismaken

    We ontmoeten elkaar online of live.


  3. Analyse

    Je krijgt een heldere analyse met begroting met Fixed price.


  4. Roadmap

    Samen stellen we de roadmap op, leggen we de startdatum vast en bepalen we wat het meeste prioriteit heeft voor jouw processen.


  5. Go live

    Jouw bedrijfsprocessen lopen effectiever en je medewerkers werken leuker en makkelijker.


Gerelateerde berichten