Ga naar de inhoud

Document management en factuurverwerking

Met Document Capture van Continia stroomlijn en automatiseer je elke stap van je dagelijkse documentafhandeling.

Wil jij een besparing aanbrengen op je financiële administratie? Start met digitale factuurverwerking!

Stop met het handmatig typen van facturen en andere documenten! Wil je tijd besparen bij het afhandelen en goedkeuren van documenten? Document Capture van Continia maakt dat mogelijk.

Automatische gegevensregistratie

Door het gebruik van Document Capture, een app voor het digitaal verwerken van facturen, in combinatie met Microsoft Dynamics 365 Business Central, stroomlijn je het administratieve werkproces en bespaar je op tijdrovende, handmatige handelingen.

Met Document Capture komen boekingsdocumenten (facturen, pakbonnen en bonnetjes) in één systeem samen en worden naadloos verwerkt in de financiële administratie. Facturen stuur je eenvoudig rond in je bedrijf voor de gewenste goedkeuring. Document Capture automatiseert, controleert en geeft context in de administratieve processen van jouw bedrijf. Dat maakt Document Capture jouw ideale assistent op de financiële administratie. 

 

Wil je tijd besparen bij het afhandelen en goedkeuren van documenten?

Document Capture van Continia is gekoppeld aan je ERP maakt het verwerken van documenten nog leuker en makkelijker.

Facturen herkennen en koppelen

Document Capture stroomlijnt het verwerken en beheren van inkoopfacturen met veel nieuwe functies zoals: automatische verkoper herkenning, documentoverzichten, binnenkomende registratie en veel meer. Door de 3-way match, kunnen facturen automatisch worden gekoppeld aan bestaande aankooporders of ontvangstbonnen, zowel goedgekeurd als geboekt wanneer het bedrag binnen de vastgestelde drempels valt.

Goedkeuren

Iedereen binnen je bedrijf heeft toegang heeft tot de goedkeuringsworkflow. Goedkeurders kunnen de originele factuur op hun scherm zien en accepteren, in de wacht zetten, of doorsturen naar een collega om te bekijken of goed te keuren. Er kunnen ook eenvoudig opmerkingen worden toegevoegd.

De voordelen

  • Efficiënte verwerking en registratie van documenten
  • Handmatige documentregistratie en -afhandeling wordt overbodig
  • Gearchiveerde documenten zijn snel en eenvoudig te vinden
  • Niet locatie-afhankelijk; externe medewerkers kunnen de documenten ook bekijken

Hoe het werkt:

Je Pdf-files worden automatisch gedownload vanaf een vooraf ingesteld e-mailadres en verwerkt door OCR technologie- zonder enige tussenkomst van de gebruiker. Papieren documenten worden gescand door gebruik te maken van een desktop- of een netwerkscanner en volgen dezelfde stroom als pdf-files.

Het digitale archief in deze oplossing biedt vlotte toegang tot de geregistreerde documenten in Microsoft Dynamics 365 Business Central. Je kunt de pdf-factuur bijvoorbeeld openen vanuit de geboekte factuurkaart of het grootboek.