Met Advanced-Forms van Quadira kan je klantspecifieke en gepersonaliseerde e-mailteksten beheren en toevoegen. Maar ook e-mailbijlagen zoals algemene verkoopvoorwaarden kan je centraal op één plek opmaken en beheren. Voeg je branding of je logo’s toe aan al je correspondentie. Met Advanced-Forms kan je al je uitingen een professionele en persoonlijke look & feel geven. Of het nu gaat om een factuur, afleverbon of een ander document.
Documenten aanpassen
Wil je documenten iets anders opmaken dan de standaard binnen Microsoft Dynamics 365 Business Central? Dat kan met Advanced-Forms.
Aanpassen van je documenten
Advanced-Forms is een flexibele oplossing voor outputbeheer, waarmee je gemakkelijk documenten zoals facturen, inkooporders, offertes en transportdocumenten, geautomatiseerd kunt creëren, verspreiden en archiveren.

Ben jij klaar voor de overstap naar Business Central?
optimaliseer bedrijfsprocessen en verijk beter management
Integratie met Business Central
Om verbinding te maken met de Microsoft Dynamics 365 Business Central of Dynamics NAV-omgeving zijn er standaard interfaces ontwikkelt door Quadira. Het koppelen van AdvancedForms aan bijvoorbeeld Business Central is dus heel eenvoudig.
Functionaliteiten
