Ga naar de inhoud

Direct inzicht over jouw retouren en klachten

Met de RMA App, Return Material Authorization app, beheer en monitor je eenvoudig zaken als klachten, retouren en backorders. Je werkt vanuit één overzicht waarbij je inzicht krijgt over alle orders en bijbehorende documenten. Hiermee bespaar je veel tijd en voorkom je frustratie omdat je niet handmatig hoeft te zoeken naar de juiste documenten.

 

Voordelen

Overzicht

Je behoudt overzicht over de binnenkomende retouren en klachten en werkt vanuit één RMA kaart. Je bespaart hierdoor veel tijd omdat je niet elke retour hoeft door te lopen en de juiste verkoopdata handmatig hoeft in te voeren. Ook zie je direct wat de retourreden is en welke RMA is goedgekeurd of afgewezen. Het voorkomt dat je dubbel werk doet en fouten maakt. Ook kun je klanten tijdig informeren over de status van hun retour en vragen met de juiste informatie beantwoorden.

 

Integratie met Business Central

De RMA app is eenvoudig te koppelen aan je bestaande Microsoft Dynamics 365 Business Central-oplossing zonder dat daar extra programmeerwerk voor nodig is. Je merkt niet eens dat het een extensie is.

Voor wie?

Voor bedrijven die artikelen inkopen en verkopen en streven naar volledige controle over hun retouren en klachten en het bijbehorende inkoop -en verkoopproces.

Zo werkt de app

Bekijk onze video waarbij we stapsgewijs laten zien hoe de app werkt. Bekijk hier de video.

Download de RMA App

Wil jij direct inzicht over jouw retouren en klachten en werken vanuit 1 overicht? Download dan de app of vraag een trial van 30 dagen aan.