Nieuwe mogelijkheden door slim combineren: Business Central en telefonie

Nieuwe mogelijkheden door slim combineren: Business Central en telefonie

Ruim anderhalf jaar geleden ontstond het contact tussen VelzArt – een zakelijke dienstverlener voor het mkb, gespecialiseerd in werkplekbeheer, Office 365, internet- & telefonie-oplossingen –, en SucceedIT – een ICT-aanbieder, gespecialiseerd in het ondersteunen en optimaliseren van bedrijfsprocessen met Microsoft Dynamics 365 Business Central (voorheen Dynamics NAV of Navision).

VelzArt was geïnteresseerd in de allernieuwste bedrijfssoftware van Microsoft, Dynamics 365 Business Central. Deze alles-in-één-bedrijfsoplossing van Microsoft werkt naadloos samen met Outlook, Word en Excel. Het regelt alle zaken van inkoop, verkoop, facturatie en voorraadbeheer tot projectmanagement en servicemanagement. Zo werd VelzArt een van de eerste bedrijven in Nederland die volledig overstapten op Business Central. En zoals zo vaak leidt een succesvolle samenwerking tot frisse inzichten en nieuwe ideeën.

Telefonie en Business Central

Veel mkb-bedrijven moeten ‘altijd’ bereikbaar zijn. Voor veel ondernemers zal dit heel herkenbaar zijn. Met de totaaloplossingen van VelzArt is dat ook mogelijk. Maar combineer je de werkvelden van VelzArt en SucceedIT, dan krijg je innovaties. Zou het niet handig zijn als bij een inkomend gesprek meteen je bedrijfssysteem het telefoonnummer herkent en alvast de klantkaart opent? Zo is het idee van een directe koppeling tussen de telefoon en Business Central ontstaan.

Hoe werkt het? Wanneer je gebeld wordt, opent direct de juiste contactkaart in Business Central. Je hebt de klantgegevens direct bij de hand, zonder dat je deze eerst hoeft op te zoeken. Acties kun je dan ook direct bij de juiste klant en/of contactpersoon vastleggen. Zo wordt de opvolging en vastlegging heel efficiënt gestart. Een kleine ICT-innovatie die je werkzaamheden enorm vergemakkelijkt. Laat de techniek voor je werken met slimme eenvoud!

 

 

Verdere samenwerking en proactieve co-creatie

Zowel SucceedIT als VelzArt zijn Business Central-gebruikers van het eerste uur. Early adapters die de nieuwste technologieën en oplossingen eerst zelf uitproberen. Ze willen altijd op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen om hun klanten goed te kunnen adviseren en ondersteunen. Maar wel altijd met bewezen oplossingen die écht werken in het voordeel van de klant. Zodat jij all-in onbezorgd kunt werken.
De medewerkers van VelzArt en SucceedIT blijven zoeken naar slimme oplossingen die je werk vergemakkelijken. Er zijn alweer nieuwe ideeën, maar daarover later meer. Die gaan we natuurlijk eerst zelf uitproberen en testen!

Meer over VelzArt en SucceedIT

VelzArt is een gespecialiseerde ICT-dienstverlener voor het mkb. Zij richten zich voornamelijk op werkplekbeheer, cloud, internet & telefonie. De ruim 30 medewerkers staan dagelijks vele mkb-ondernemers bij om de juiste ICT-oplossingen te kiezen en te ontzorgen op het gebied van ICT en telefonie.

SucceedIT heeft haar diensten ondergebracht onder de labels NAVConsultants, DynamicsOnline, DynamicsBI en EazyStock. Inmiddels worden haar klanten door ruim 25 consultants stap voor stap geholpen bij het analyseren, inrichten en optimaliseren van hun bedrijfsprocessen.

 

Telefonie en Business Central VelzArt en SucceedIT

})(jQuery)