Ga naar de inhoud

Business Central App: Container planning app

Volledige controle over jouw leverdata en containerinhoud

Wil jij de volledige controle over jouw leverdata en containerinhoud? En wil jij eenvoudig kunnen navigeren naar de bijbehorende bestellingen? Dat kan met de Container Planning App van SucceedIT.

Functionaliteiten

Maak jouw dagelijkse werkzaamheden met Microsoft Dynamics 365 Business Central eenvoudiger door gebruik te maken van de Container Planning App. Met deze app koppel je de inkoopdata en verkoopdata aan een importzending en krijg je volledige controle over je leverdata.

Voor wie?

Voor bedrijven die wereldwijd artikelen importeren en exporteren, en streven naar volledige controle over hun binnenkomende transporten. De Container Planning App is een perfecte aanvulling op jouw Business Central als je bijvoorbeeld veel producten uit China importeert en in jouw logistieke proces veel gebruikmaakt van containers.

Voordelen

Integratie met Business Central

De Container Planning App is eenvoudig te koppelen aan je bestaande Microsoft Dynamics 365 Business Central-oplossing zonder dat daar extra programmeerwerk voor nodig is. Je merkt niet eens dat het een extensie is.

Creëer overzicht

Je behoudt overzicht over de binnenkomende transporten en verwerkt die vervolgens direct in Microsoft Dynamics 365 Business Central. Je bespaart hierdoor veel tijd omdat je niet elke inkooporder hoeft door te lopen en de juiste leverdata handmatig hoeft in te voeren. Ook zie je direct welke gevolgen een vertraging in het verzendproces heeft op de gekoppelde verkooporders en welke klanten je vervolgens moet informeren over de vertraging.

Voorbeeld:

Je hebt 1000 producten ingekocht bij jouw Chinese leverancier. Je koppelt dan jouw inkooporder aan een container. Vervolgens koppel je ook de verkooporder aan dezelfde container. Helaas blijkt dat deze container door omstandigheden vertraging heeft opgelopen. Met de Container Planning App kun je dan direct zien welke producten in deze container te laat zullen aankomen. Omdat jouw container en verkooporder gekoppeld zijn, zie je ook direct welke klanten hun producten te laat zullen ontvangen. Het enige wat jij nog hoeft te doen is deze klanten op tijd te informeren over deze vertraging.

Zo werkt de App

Download de Container App

Wil jij de volledig controle over jouw leverdata en containerinhoud? Dat kan met de Container Planning app van SucceedIT

Optimale navigatie

Je navigeert vanuit de app eenvoudig naar de bijbehorende bestellingen. Hiermee bespaar je veel tijd en voorkom je frustratie; je beschikt namelijk direct over de juiste gegevens.

Gegevens zoals:

  • Bestellingen met een specifieke locatie
  • Bestellingen met een bepaalde status
  • Bestellingen vandaag verzonden
  • Nabestellingen
  • Magazijnontvangsten voor vandaag
  • Magazijnzendingen voor vandaag
  • Mijn openstaande verkoopoffertes
  • Openstaande retourorders
  • Facturen na vervaldatum

Ondersteuning en beschikbaarheid

  • De app ondersteunt zowel de Essential- als de Premium-editie van Microsoft Dynamics 365 Business Central en is beschikbaar in alle landen waar Dynamics 365 Business Central wordt gebruikt.
  • Verkrijgbaar in zowel de Engelse als de Nederlandse taal.

Gratis proefversie

Wil jij ook controle over jouw leverdata en containerinhoud? Start dan je gratis proefperiode via de Microsoft AppSource of neem contact met ons op voor de mogelijkheden van de Container Planning App in combinatie met Microsoft Dynamics 365 Business Central. Ben je tevreden met de app en wil je die blijven gebruiken? Dat is mogelijk voor een bedrag van €59,- per maand. Zonder beperkingen.

Wil je de app graag aanvragen? Dat kan met onderstaand formulier: