SucceedIT officieel partner Advanced-Forms van Quadira

SucceedIT officieel partner Advanced-Forms van Quadira

Met de certificering van 3 consultants is de samenwerking tussen Quadira (Advanced-Forms) en SucceedIT officieel van start gegaan. Advanced-Forms is een gebruiksvriendelijke en flexibele oplossing om uw uitgaande documentstromen (bijvoorbeeld facturen, inkooporders, offertes en transportdocumenten) eenvoudig te automatiseren.

Met Advanced-Forms bespaart u tijd en kosten bij het maken van en verspreiden van documenten vanuit Dynamics NAV. Deze zeer gebruiksvriendelijke en flexibele formule maakt Advanced-Forms een unieke Output Management oplossing. Met Advanced-Forms krijgt u bovendien veel meer controle over uw uitgaande documentstromen. Advanced is een veel vriendelijkere manier van het bouwen van documenten en Word Sjablonen in Dynamics NAV. Bij veel bedrijven kost het bouwen van documenten zoals facturen, offertes, orderbevestigingen etc. veel tijd en geld, met behulp van Advanced Forms wordt flink op deze kosten bespaart en bent u zelf veel eenvoudiger in staat documenten te ontwerpen en te onderhouden.

Advanced-Forms helpt u eenvoudig en snel:

  • documenten automatisch te printen, versturen en te archiveren;
  • tijdelijke promoties of gepersonaliseerde boodschappen toe te voegen aan uw documenten;
  • documenten aan te passen in de taal van uw keuze;
  • uw corporate identity toe te voegen aan uw uitgaande documenten;
  • extra documenten automatisch toe te voegen;
  • uw bedrijfsprocessen te automatiseren;
  • uw documenten te valideren in de Advanced-Forms app.

 

Advanced-Forms voor Dynamics NAV

Via de door Microsoft gecertificeerde connector wordt de data uit uw NAV-omgeving makkelijk ontsloten naar Advanced-Forms. Daarnaast biedt de connector additionele functionaliteiten:

  • Distributie –Extra mogelijkheden toevoegen aan uw klantenkaart waardoor u documentdistributiegegevens kunt vastleggen. Bovendien kunt u eenvoudig per klant of leverancier aangeven hoe u uw document wil versturen.
  • Archief – Documenten die zijn verwerkt door Advanced-Forms, of die zijn toegevoegd via de NAV-dropbox worden automatisch gearchiveerd. Via uw NAV-omgeving zijn ze vervolgens eenvoudig terug te vinden.
  • NAV Letter Creator – Deze functionaliteit maakt het mogelijk om eenvoudig een standaard voorgedefinieerde brief rechtstreeks naar uw klant(en) te versturen.

 

Bent u benieuwd wat Advanced-Forms voor uw bedrijf kan betekenen? Neem dan contact op met onze specialisten.

 

})(jQuery)