Ga naar de inhoud

Inzicht in jouw data in Business Central

Bespaar tijd en voorkom maatwerk met de Cue Wizard app. Maak je eigen tegels aan voor jouw startscherm in Business Central en krijg direct inzicht in jouw gewenste gegevens, zoals je eigen openstaande verkooporders.

Functionaliteiten

In het startscherm van Business Central zijn verschillende tegeltjes of vierkantjes zichtbaar waarmee je direct kunt navigeren naar de bijbehorende data. Je hebt alleen niet de mogelijkheid om ze aan te passen of zelf eigen tegeltjes aan te maken. Met de Cue Wizard app kun je dit wel. Met deze app kun jij in totaal 10 tegeltjes per profiel maken en bespaar je veel tijd en geld omdat je geen maatwerk nodig hebt en geen kosten kwijt bent aan consultancy uren.

Voordelen

Tijd besparen

Bespaar tijd, voorkom maatwerk en voorkom frustraties bij het zoeken naar de juiste data en het te laat signaleren van belangrijke bedrijfsgegevens. Bijvoorbeeld gegevens zoals:

  • Bestellingen met een specifieke locatie
  • Bestellingen met een bepaalde status
  • Bestellingen vandaag verzonden
  • Nabestellingen
  • Magazijnbonnen voor vandaag
  • Magazijnzendingen voor vandaag
  • Mijn openstaande verkoopoffertes
  • Retourorders openen
  • Facturen na vervaldatum

 

Integratie met Business Central

De Cue Wizard app is eenvoudig te koppelen aan je bestaande Microsoft Dynamics 365 Business Central oplossing zonder dat er extra programmering nodig is. Je merkt niet eens dat het een extensie is.

 

Zo werkt de app
 
Bekijk onze video waarbij we stapsgewijs laten zien hoe de app werkt.

 

 

Download de Cue Wizard app

Maak je eigen tegels aan voor jouw startscherm in Business Central en krijg direct inzicht in jouw gewenste gegevens.