Ga naar de inhoud

Documenten op de plek waar jij ze nodig hebt in Business Central

Snel en gemakkelijk toegang tot al jouw belangrijke documenten binnen Dynamics 365 Business Central op de plek die jij wilt. Dat kan met de Drag & Drop App. 

Functionaliteiten

Het kan een flinke klus zijn om de juiste bestanden in Business Central met elkaar te koppelen. Je hebt namelijk niet altijd toegang tot de gewenste bestanden op de plekken waar je het zou willen. De Drag & Drop app lost dit probleem op! Met deze slimme app heb je de mogelijkheid om bestanden toe te voegen op de plekken binnen Dynamics 365 Business Central die jij wilt.

Voordelen

Makkelijker en leuker werken
Omdat je documenten kan toevoegen op de plek waar jij het wilt scheelt het je zoekwerk. Bestanden die horen bij een bepaalde klant, leverancier of product zijn verzameld op de juiste plek waardoor je meer overzicht creëert. Jouw werk wordt hierdoor een stuk leuker en makkelijker. De kans dat je bepaalde documenten kwijtraakt is hierdoor ook een stuk kleiner.

Integratie met Business Central
De Drag & Drop app is gebruiksvriendelijk en is eenvoudig te koppelen aan je bestaande Microsoft Dynamics 365 Business Central oplossing zonder dat er extra programmering nodig is. Je merkt niet eens dat het een extensie is.

Zo werkt de app

Je sleept letterlijk bestanden vanuit je verkenner naar je Dynamics 365 Business Central scherm in het “Drop File Here” box. Je bestand wordt dan vervolgens geüpload en toegevoegd aan bijvoorbeeld een klantkaart, verkoop- en inkoopdocumenten, maar ook aan leveranciers en artikelen. Ook kun je met de app bijlagen vanuit je e-mails vanuit Microsoft Outlook slepen naar Business Central. Het type bestanden dat je kunt verbinden met Business Central zijn onder andere afbeeldingen, documenten en pdf-bestanden. Ze kunnen rechtstreeks opgeslagen worden in de Business Central-database of op jouw SharePoint.

Download de Drag & Drop app

Krijg toegang tot je documenten op de plek waar jij ze nodig hebt in Business Central