Ga naar de inhoud

Business Central App: Return material authorization

De App voor het managen van klachten, in- en verkoopretouren, backorders en de bijbehorende financiële afwikkeling.

Met de RMA app werk je vanuit één overzicht waarbij je inzicht hebt over alle orders en bijbehorende documenten. Je bespaart hierdoor veel tijd en voorkomt frustratie omdat je niet handmatig hoeft te zoeken naar de juiste documenten.

Functionaliteiten

Met de RMA app kun je eenvoudig zaken als klachten, retouren en backorders beheren en monitoren. Je gebruikt hiervoor de geboekte verkoopfactuur die je koppelt aan de verkooporder, verkoopretourorder, verkoopcreditnota, inkooporder en de inkoopretourorder. Vervolgens voeg je een retour redencodes toe zodat direct duidelijk is waarom het artikel retour is gemeld. Ook zie je welke RMA’s zijn geaccepteerd of zijn afgewezen en weten alle betrokkenen welke orders zijn aangemaakt en welk orders zijn geboekt.

Voor wie?

Voor bedrijven die artikelen inkopen en verkopen en streven naar volledige controle over hun retouren en klachten en het bijbehorende inkoop -en verkoopproces.

Voordelen

Integratie met Business Central

De RMA app is eenvoudig te koppelen aan je bestaande Microsoft Dynamics 365 Business Central-oplossing zonder dat daar extra programmeerwerk voor nodig is. Je merkt niet eens dat het een extensie is.

Controle en overzicht

Je behoudt overzicht over de binnenkomende retouren en klachten en werkt vanuit één RMA kaart. Je bespaart hierdoor veel tijd omdat je niet elke retour hoeft door te lopen en de juiste verkoopdata handmatig hoeft in te voeren. Ook zie je direct wat de retourreden is en welke RMA is goedgekeurd of afgewezen. Het voorkomt dat je dubbel werk doet en fouten maakt. Ook kun je klanten tijdig informeren over de status van hun retour en vragen met de juiste informatie beantwoorden.

Download de RMA App

Wil jij de volledig controle over jouw klachten, retouren het bijbehorende inkoop -en verkoopproces? Dat kan met de RMA app van SucceedIT

Ondersteuning en beschikbaarheid

  • De app ondersteunt zowel de Essential- als de Premium-editie van Microsoft Dynamics 365 Business Central en is beschikbaar in alle landen waar Dynamics 365 Business Central wordt gebruikt. Ook kunnen teamleden profiteren van de RMA app.
  • Verkrijgbaar in zowel de Engelse -als de Nederlandse taal.

Gratis proefversie

Wil je graag het managen van retouren en klachten automatiseren binnen Business Central? Start dan je gratis proefperiode via de Microsoft AppSource of neem contact met ons op voor de mogelijkheden van de RMA App in combinatie met Microsoft Dynamics 365 Business Central. Ben je tevreden met de app en wil je het blijven gebruiken? Dat is mogelijk voor een bedrag van € 30,50 per maand of € 330,- per jaar. Geen beperkingen, onbeperkt aantal gebruikers, bedrijven en velden.