Ons verhaal

Onze aanpak

‘’Wij gaan voor een transparante werkwijze, open relatie met onze klanten en minimalisatie van klant specifieke aanpassingen.

Zo voegen wij waarde toe.’’

Geen maatwerk

Geen maatwerk

Wij besparen kosten voor u door gebruik te maken van bewezen oplossingen met zo min mogelijk maatwerk.

Pragmatisch aanpak

Pragmatisch

Pro-actief en pragmatisch IT-projecten uitvoeren en processen verbeteren. Wij regelen het voor u, zonder gedoe.

Persoonlijk

Persoonlijk

Het is belangrijk uw bedrijf, processen en cultuur te zien en te ervaren. Daarom werken wij zoveel mogelijk bij u op locatie. Persoonlijk, snel schakelen en direct het juiste resultaat.

Heldere aanpak

Heldere aanpak

Onze aanpak is helder, open en eerlijk. Zo weet u wat u kunt verwachten en voorkomt u onverwachte kosten.

De weg van SucceedIT

Martin Plaat

1994 - Ervaring en ergernis in de IT markt

Martin Plaat doet jarenlang ervaring op als IT specialist en kent de markt, de uitdagingen van Microsoft Dynamics NAV én vooral wat de mogelijkheden zijn voor bedrijven met een ERP systeem. Hij leerde alle ins & outs kennen van procesoptimalisatie. Echter blijft Martin zich verbazen over de manier van werken binnen deze markt. Tijdens zijn vele IT audits bij PWC zag hij met eigen ogen hoe beperkt of verkeerd Microsoft Dynamics NAV soms gebruikt wordt en de rol die aanbieders en consultants daarin spelen.

2011 - De start van SucceedIT waar de aanpak centraal staat

Als ondernemer besloot hij zijn ervaring mee te nemen en het volledig anders aan te gaan pakken.

In januari 2011 besluit Martin als ZZP´er te beginnen en verandering aan te brengen binnen de IT markt. Deze actie resulteert in de oprichting van SucceedIT. Op 29-06-2013 meldt Martin SucceedIT aan als B.V. aan bij de Kamer van Koophandel. Een bedrijf waar de aanpak centraal staat, anders is dan de rest én hetzelfde is als hijzelf: persoonlijk, eerlijk, nuchter en pragmatisch.

Martin heeft een doel; Bestaande patronen doorbreken, de klant centraal stellen en klanten weer geven waar bedrijven recht op hebben. Een heldere en eerlijke aanpak bij de inrichting van een werkend ERP systeem waar organisatiedoelen en IT samenkomen.

Keep it simple
De aanpak werkt

2012 - De aanpak van SucceedIT werkt

De Verder Group  Liquids is de eerste echt grote klant die gelooft in de pragmatische aanpak van SucceedIT. Martin mag met SucceedIT de rol van projectleider op zich nemen bij de implementatie van NAV in 14 landen. De implementatie is een succes voor de klant en de pragmatische aanpak voorkomt het maken van onnodige kosten.

2012 - Het SucceedIT team groeit

Tevreden klanten staan gelijk aan een succesvol bedrijf. Dit resulteert in het uitbreiden van het team van SucceedIT. Na het afronden van zijn afstudeeronderzoek voor SucceedIT in 2012 voelt Rijk van Reenen zich thuis bij de manier van werken en versterkt hij Martin als werknemer bij SucceedIT.

Het afstudeeronderzoek van Rijk heeft blootgelegd waar de verbeterpunten liggen binnen de ERP branche en dit heeft mede de richting bepaald van SucceedIT. Voorraadoptimalisatie en Managementinformatie zijn de punten waar SucceedIT zich op gaat richten en specialiseren.

Het SucceedIT team groeit
Syncron Logo

2015 - SucceedIT gaat de samenwerking aan met Syncron

Na jarenlang geen passende optie te kunnen aanbieden op het gebied van voorraad optimalisatie in het MKB besluit Martin op zoek te gaan naar een partner voor voorraadoptimalisatie. Het resultaat is partnership met Syncron. EazyStock wordt daarmee het nieuwe label van SucceedIT in samenwerking met internationale partij Syncron. Met het partnership met Syncron is het voor ondernemers eindelijk mogelijk een passend voorraadoptimalisatie systeem te implementeren, namelijk EazyStock. Dit gebeurt natuurlijk in combinatie met de aanpak van SucceedIT; pragmatisch, nuchter, helder én persoonlijk.

2017 - Meer IT specialisten, sales en marketing nodig

Het aantal klanten van SucceedIT blijft groeien en Martin gaat op zoek naar mensen om het team te versterken. In 2015 wordt SucceedIT versterkt door steeds meer gespecialiseerde consultants en in 2017 groeit SucceedIT explosief met de uitbreiding van de marketing en sales afdeling.

Met 10 consultants in dienst die zich elke dag inzetten bij klanten en een volledige marketing/ sales afdeling die zich intern inzet voor de klanten gaat SucceedIT met volle vertrouwen 2018 in.

Het SucceedIT Team
SucceedIT huisstijl

2018 - De nieuwe huisstijl van SucceedIT

In 2018 wordt SucceedIT letterlijk en figuurlijk in een nieuw jasje gestoken.

 

Wij verhuizen naar een nieuwe locatie. Een locatie met flexibele werkplekken en een fijne sfeer. En niet onbelangrijk, met genoeg ruimte voor verdere uitbreiding in de toekomst.

 

De introductie van nieuwe labels van SucceedIT vraagt om een nieuwe huisstijl. Een logo dat alle labels met elkaar weet te verbinden. Het kenmerkende logo staat voor onze drie pijlers, onze klanten – kennis – onze mensen, want wij geloven in de kracht van samenwerken. De bol symboliseert onze heldere, transparante aanpak. Oftewel ‘Clear approach, proven solutions’.

De toekomst voor onze klanten

In de toekomst ziet Martin dat bedrijven kunnen rekenen op een ICT partner die transparant, pragmatisch en nuchter is. Wat Martin hiermee wil bereiken is dat klanten alleen betalen voor wat ze gebruiken en geld besparen door te kiezen voor bewezen oplossingen met zo min mogelijk maatwerk.

Martin maakt samen met u een offerte op basis van uw behoefte en keuze. Maak kennis met deze open, eerlijke en vooral bewezen manier van werken.

})(jQuery)