Ga naar de inhoud

Pragmatisch en bewezen scanningsoplossing voor Dynamics

scanningsoplossingDeze Dynamics ERP-oplossing ondersteunt alle bedrijfsprocessen, van voorraadmanagement en verkoop tot en met de uiteindelijke levering en financiële afwikkeling. Het maakt Dynamics tot een veelzijdige en complete ERP-oplossing. Wel is voor een efficiënte ondersteuning van de logistieke processen binnen je magazijnen vaak extra ondersteuning noodzakelijk.

Magazijnwerkzaamheden zijn vaak tijdrovend en gaan gepaard met veel administratieve handelingen. Zeker als binnen uw bedrijf veel leveringen binnenkomen en uitgaande bestellingen worden verwerkt, wil je die handelingen zoveel mogelijk automatiseren. DynamicsConsultants kan je Dynamics-oplossing in dat geval naadloos integreren met een de scanningsoplossing van Tasklet Factory.

Het Tasklet Factory Mobile Warehouse Management System

Logistieke taken – van de verwerking van binnenkomende goederen tot en met order picking voor klantbestellingen – zijn erg arbeidsintensief. Bij de ontvangst en verwerking van geleverde bestellingen moeten de goederen direct worden geregistreerd in het systeem, samen met informatie over bijvoorbeeld de opslagplaats. Ook bij interne verplaatsingen van producten is dit het geval.

Bij orderpicking is het natuurlijk zaak dat ieder item dat uit de voorraad wordt gepakt ook weer direct wordt geregistreerd. En uiteraard wil je geregeld een inventarisatie van de voorraad kunnen uitvoeren. Alleen bij een heel kleinschalige bedrijfsvoering is het werkbaar om deze taken handmatig uit te voeren. Zodra je bedrijfsvoering zodanig is dat er dagelijks op grote schaal goederen uw bedrijf binnenkomen en verlaten, wil je producten snel kunnen scannen en verplaatsingen registreren.

Functionaliteit

Met deze geïntegreerde scanningsoplossing wordt de hele procesflow binnen je magazijn vanaf de handheld van de gebruiker ondersteund. Uiteraard de ontvangst, opslag en orderpicking van goederen. Daarnaast kunnen je medewerkers hun handheld gebruiken voor het tellen van items, het aanpassen van voorraadgegevens en het verwerken van interne verplaatsingen. Alle voorkomende werkzaamheden binnen je magazijnen worden begeleid en geregistreerd via de WMS-functionaliteit op de handheld van de medewerker.

Medewerkers kunnen goederen scannen maar ook direct labels printen. Belangrijk daarbij is dat het systeem niet steeds online hoeft te zijn. Ook als er binnen je  bedrijf niet overal dekking is, kan je het Mobile WMS toch volledig gebruiken. Alle wijzigingen worden op het device geregistreerd. Zodra er een verbinding is met het bedrijfsnetwerk, worden ze direct in Dynamics verwerkt.

Eenvoudige installatie en integratie met Dynamics Business Central

DynamicsConsultants integreert het Mobile WMS snel en naadloos in je Dynamics-omgeving. Er is geen complexe middleware nodig en de oplossing maakt optimaal gebruik van de bestaande Dynamics functionaliteit en gegevens. Alle versies worden ondersteund vanaf versie 4.0 tot en met de meest actuele versie van Dynamics Business Central.

De implementatie voor een eenvoudige handelsomgeving duurt 5-10 dagen

De scanningsoplossing is geschikt voor verschillende soorten handheld devices, zoals de Honeywell, Zebra en Motorola barcode scanners. De scanningsoplossing kent een gebruiksvriendelijke userinterface op deze apparaten waarmee je medewerkers eenvoudig kunnen werken en minder fouten maken.

Wil je meer weten over de mogelijkheden? Wij plannen graag een demo met je in. Gebruik hiervoor onderstaande button.

[mkdf_button size=”” type=”” text=”Neem contact op” custom_class=”” icon_pack=”font_awesome” fa_icon=”” link=”/contact” target=”_self” color=”#fe5000″ hover_color=”#ffffff” background_color=”#ffffff” hover_background_color=”#fe5000″ border_color=”#fe5000″ hover_border_color=”#fe5000″ font_size=”” font_weight=”” margin=””]